Shen li machini....

Precauzioni di u funziunamentu per l'operatori di perforatori di roccia

Trapani pneumatici di roccia per a perforazione di a miniera di carbone

1. Operate i travagliadori pneumatici di perforatori di roccia, Prima di falà u pozzu, deve portà un bonu equipamentu persunale di prutezzione di u travagliu.
2. Arrivatu à u locu di travagliu, prima cuntrolla u trasfurmazioni, pichjendu nantu à u tettu, caccià u pumice, verificate u persunale di sled per fà a so propria prutezzione di salvezza, per esse survegliatu da qualcunu illuminazione, da l'esternu à l'internu, da a cima à fondu, determinà nisun periculu prima di principià u travagliu.
3. Verificate s'ellu ci hè una medicina residuale o un cannone cecu nantu à a faccia di travagliu, s'ellu ci hè da esse trattatu bè, hè strettamente pruibitu di chjappà l'ochju residuale o cannone cecu.
4. Verificate u pipeline di u ventu è l'acqua è l'equipaggiu di perforazione di roccia, è assicuratevi chì tuttu hè intactu prima di inizià a perforazione di roccia.
5. A perforazione di a roccia deve esse operata da duie persone, una per l'operazione principale è una per l'operazione ausiliaria è a vigilazione di salvezza.
6.Quandu a perforazione di roccia in a muntagna superiore o l'arbulu, un bancu di travagliu solidu deve esse stallatu prima di l'operazione per assicurà a sicurità prima di u travagliu hè permessu.
7. Ci deve esse abbastanza illuminazione nantu à a superficia di travagliu.
8. Hè pruibitu di portà guanti quandu operanu a perforazione di roccia, è i cuffs deve esse ligatu.
9. Hè strettamente pruibitu di chjappà l'ochju residuale è impedisce à u braze di slipping in l'ochju residuale.
10. Hè strettamente pruibitu di chjappà l'ochji secchi, l'acqua prima di u ventu quandu principia a macchina, u ventu prima di l'acqua quandu si ferma a macchina, è i perforatori di roccia anu u dirittu di ricusà di travaglià s'ellu ùn ci hè abbastanza acqua per a perforazione di roccia.
11. Ùn cavalcate micca nantu à a gamba d'aria o appoghjate nantu à a macchina per chjappà l'ochju.Per prevene a ferita da u braciere rottu, è per impedisce chì u braciere cascà è chjappà u pede quandu ciseling upwards.
12. Quandu u perforatore di roccia hè operatu nurmale, nimu ùn hè permessu di stà davanti o sottu.
13. Quandu si move a gamba d'aria, a porta di l'aria deve esse chjusa è a macchina deve esse fermata per prevene a ferita.
14. I ghjunti di l'aria d'alta pressione deve esse ligatu fermamente per impediscenu l'articuli di l'aria da disconnecting è ferite persone.
15. Dopu a perforazione di roccia, chjude u ventu è a pipa d'acqua.


Tempu di Postu: Apr-04-2023
0f2b06b71b81d66594a2b16677d6d15